[ نیو نرس | New Nurse ]

وبلاگ دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان
[ نیو نرس | New Nurse ]

این وبلاگ توسط دانشجویان رشته پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی زنجان ایجاد شده است.
میتوانید مطالب ما را در کانال نیونرس در تلگرام دنبال کنید.



نویسندگان
آخرین نظرات
  • ۲۴ اسفند ۹۴، ۲۳:۵۶ - Ali hasanpor
    :|

» تاریخ خبر: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

محمد شریفی مقدم، قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور، در اولین جلسه کمیته دانشجویی سازمان نظام پرستاری، با انتقاد از اینکه وزارت بهداشت قصد تضعیف پرستاری و روحیه پرستاران را دارد، گفت: متاسفانه شاهد تبعیض های فاحش در حق پرستاران هستیم. البته تبعیض فقط در پرداخت ها نیست بلکه این تبعیض را می توان در امکاناتی که در بیمارستان ها در اختیار دانشجویان پرستاری و پزشکی قرار می گیرد، مشاهده کرد.

شریفی مقدم افزود: برای وزارت بهداشت مردم اهمیتی ندارند زیرا با تحقیر پرستاری سلامت مردم را به خطر می اندازند. آنان به فکر منافع و جیب خود هستند.

وی با بیان این مطلب که بنیان گذار جامعه دانشجویی خود من بودم اما متاسفانه در دوره سوم به دلیل منافع وزارت بهداشت از شور دانشجویی جلوگیری به عمل آمد، گفت: آن چیزی که می تواند جامعه پرستاری را دچار مشکل سازد؛ فقر اطلاعات خصوصأ اطلاعات صنفی پرستاری، عدم انسجام و اتحاد در جامعه پرستاری و عدم خود باوری و کاهش اعتماد به نفس جامعه پرستاری است.

شریفی مقدم تاکید کرد: برون رفت از این وضعیت، آگاهی و گردش اطلاعات سازمانی و صنفی باید افزایش یابد. زیرا مهمترین نقشی که دانشجویان باید داشته باشند آگاهی از مسائل روز پرستاری و حقوقی است که باید از آن مطلع شوند. قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور، افزود: یکی از اهداف این دوره از سازمان نظام پرستاری انسجام بین گروه های پرستاری است.

شریفی مقدم تاکید کرد: قصد داریم دانشجویان را در برنامه ریزی هایی که در سازمان و هیئت مدیره های سراسر کشور صورت می گیرد شرکت دهیم و از مشارکت این افراد در این برنامه ریزی ها به عنوان بازوی نظارتی سازمان در کنار هیئت مدیره ها استفاده کنیم.

 

» منبع: وبسایت نظام پرستاری تهران (inot.ir/?p=4073)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴
طارق نادری

اخبار پرستاری

نظرات  (۱)

:|
پاسخ:
:)
موفق باشید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی